loading...
TKDOWNLOAD
tahakalaee بازدید : 1131 سه شنبه 11 آبان 1395 نظرات (0)

PES یکی از عنوان های محبوب ورزشی میباشد که هر ساله یک نسخه جدید آن توسط Konami Digital Entertainment منتشر می شود. در نسخه هفدهم از عنوان PES شاهد یک سیستم جدید واقعیت های تعاملی در بخش های کنترل و صحنه های بصری هستیم که موجب شده است این عنوان نسبت به نسخه های پیشین کمی متمایز تر جلوه کند.شما میتوانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از T.KDOWNLOAD دانلود کنید و لذت ببرید.نظر یادتون نره!

 

  .: لینک خرید اینترنتی اضافه شد :.

 

دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC

 

 

PES یکی از عنوان های محبوب ورزشی میباشد که هر ساله یک نسخه جدید آن توسط Konami Digital Entertainment منتشر می شود. در نسخه هفدهم از عنوان PES شاهد یک سیستم جدید واقعیت های تعاملی در بخش های کنترل و صحنه های بصری هستیم که موجب شده است این عنوان نسبت به نسخه های پیشین کمی متمایز تر جلوه کند. از همان ابتدای کار کونامی دو هدف اصلی را سر لوحه خود قرار داده بود که شامل : گرافیک باور پذیر و گیم پلی واقع گرایانه می شود; امسال کونامی از موتور Fox Engine در این بازی بهره برده است. این موتور در نسخه پیشین بازی PES استفاده شده بود ولی به دلیل این که نتوانست صحنه های فیزیکی خوبی را تولید کند ناکام ماند. کونامی همانند نسخه های قبلی به افکت های ویژه, چهره بازیکنان و محیط ورزشگاه اهمیت بسیاری داده است و شاهد یک گرافیک قابل قبول در این بخش خواهیم بود و علاوه بر این فیزیک بازی نیز به سرعت در حال پیشرفت است و سیر تکامل خود را تا حدودی تکمیل کرده است.

 

 

 

گیم پلی بازی PES 2017:

این بخش نیز دچار تغییرات بسیار شده است و کونامی سعی کرده است این بخش را بسیار واقعی تر از نسخه های قبلی ایجاد کند. در PES 17 دریبل های پی در پی با یک بازیکن و تک روی کردن کاملا بی اثر است و پلیر می بایست برای رسیدن به گل به صورت تیمی کار کند و از حمایت دیگر بازیکننان استفاده کند. در همین راستا کونامی سیستم Total Team Control را در بازی تعبیه کرده است که به پلیر اجازه می دهد قبل از بازی یک سری تاکتیک و استراتژی خاص برای خود در نظر بگیرد و در هنگام بازی با زدن یک دکمه آن هارا اجرا کند. علاوه بر این ها سیستم Precise Pass نیز در بازی گنجانده شده است و به لطف این سیستم میزان قدرت پاس و جهت گیری در رسیدن توپ به هم تیمی اثرات قابل توجهی خواهد داشت.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی PES 2017:

 


دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC

 

دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC

 

 

سیستم مورد نیاز :

 

CPU : Intel Core2 Duo 1.8GHz / AMD Athlon Ⅱ X2 240 or equivalent processor
RAM : 1GB
Graphic : DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 8800 / AMD/ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better)
Disk Space : 8GB

 

 

 

راهنمای فایل های فشرده:

توجه داشته باشید که تمامی فایل های بخش بازی فاقد رمز می باشند، چنانچه هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

 

 

 

راهنمای نصب بازی:

1-قبل از هر کاری اتصال خود به اینترنت را قطع کنید و انتی ویروس را نیز غیر فعال کنید.

2-فایل هایی را که دانلود کردید Extract کنید.

3-بازی را نصب کنید.

4-سپس کرک را در محل نصب بازی کپی کرده و سپس بازی را اجرا کنید.

 

 

 


لینک های دانلود نسخه کم حجم Black Box

 

حجم کل : 4.3 گیگابایت

_دانلود بازی PES 17 نسخه Black Box - پارت 1

_دانلود بازی PES 17 نسخه Black Box - پارت 2

_دانلود بازی PES 17 نسخه Black Box - پارت 3

 


لینک های دانلود نسخه CPY

 

حجم کل : 9.6 گیگابایت

_دانلود کرک فیکس بازی PES 2017 حجم : 12 کیلوبایت در صورت بروز مشکل در فایل کرک لطفا این فایل را دانلود کرده و در محل نصب بازی کپی کنید.

_دانلود نسخه CPY بازی PES 17 - پارت 1

_دانلود نسخه CPY بازی PES 17 - پارت 2

_دانلود نسخه CPY بازی PES 17 - پارت 3

_دانلود نسخه CPY بازی PES 17 - پارت 4

_دانلود نسخه CPY بازی PES 17 - پارت 5

_دانلود کرک نسخه CPY به صورت جداگانه حجم : 12 کیلوبایت

 


لینک های دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC

 

حجم کل : 4.4 گیگابایت

_دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC-پارت 1

_دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC-پارت 2

_دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC-پارت 3

 

پسور فایل ها : ir-dl.com

منبع : ایرانیان دانلود

 


 لینک خرید اینترنتی محصول

 

 

دانلود بازی ورزشی PES 2017 برای PC

 

شما می توانید این بازی زیبا و جذاب را با مراجعه به لینک زیر خریداری کرده و بعد از تحویل کالا هزینه آن را به مامور پست بپردازید.

 

 


 

 

 

!نظر یادتون نره!

 

 

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام.خوشهالم که به این سایت اومدید.امیدوارم مطالب به درد شما خورده باشه و لحظات خوبی داخل این سایت داشته باشید لطفا برای پیشرفت سایت،ما را با نظرات خوبتان همراهی کنید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1045
  • کل نظرات : 1083
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4332
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 197
  • بازدید امروز : 668
  • باردید دیروز : 523
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 668
  • بازدید ماه : 15,272
  • بازدید سال : 99,080
  • بازدید کلی : 3,177,099